با درود به عزیز دلم

تا ۱۵ روز دیگر تلفنم را در این سایت قرار خواهم داد منتظرم بمان خیلی دوستت دارم

دوستدارت سا سا ن

این هم یک کادو از راه دور

Roses  Your Love Is Precious...You_Touch_My_Soul_!
امروز پنج شنبه مورخه ۳۱/۷/۸۴ است دلم برای عزیزم تنگ شده

من امروز در اسپا نیا هستم تا ۲ هفته دیگر بر می گردم همشه و در همه جا به یاد ت سا سا ن

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 14:49

عشق چیست؟
واژهایی سه حرفی که محصور دلاند
عشقت را با تمام وجود دریاب که عاشق ومعشوق واقعی
همیشه در انتظار هم وبرای هم زندگی میکنند
به امید روزی که همه به عشق خود برسند
تا دیدار بعدی بدرود

با درود به کسی که به عشقش خیانت نکنه و به زندگی امیدوار با شه با درود به کسی که همیشه از رو صداقت حرف بزنه
من عشق اول و آخرم را دوست دارم حتی اگه اون منو دوست نداشته با شه دوستش دارم به خاطر مغرور بودنش
از او می خواهم منتظرم با شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد