سونی اریکسون با موبایل واکمن W950i

 

www.phone.blogfa.com  W950

سونی اریکسون محصول دیگری از خط تولید موفق موبایل واکمن‌های خود معرفی کرد. مدلW950i چهار گیگابایت حافظه از نوع فلش دارد.

سونی اریکسون مدل جدیدی از گوشی‌های تلفن همراه موسوم به Walkman Phone را معرفی کرد. این سری از مدل‌های گوشی موبایل سونی اریکسون دارای کاربردی دوگانه است و می‌توان آن را هم به عنوان یک MP3 Player حرفه‌ای و هم یک گوشی موبایل تمام عیار به کار گرفت.

مدل جدید W950i  دارای چهار گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی از نوع Flash Disk است و از این نظر با iPod Nano ، محصول مهمی از شرکت اپل قابل رقابت است.

گوشیW950i  با بدنه‌ای به رنگ ارغوانی تیره دارای طرحی شیک و جذاب است که حتما مورد پسند بسیاری از کاربران قرارخواهد گرفت. این واکمن موبایل به سیستم‌عامل قدرتمند Symbian مجهز است و به همراه چندین نرم‌افزار کاربردی از دیگر شرکت‌های نرم‌افزاری فعال در زمینه ابزارهای کاربردی موبایل عرضه می‌شود. به همین دلیل این مدل می‌تواند به عنوان یک PDA و کامپیوتر کف‌دستی جمع و جور مورد استفاده کاربرانی که در زمینه کسب‌وکار فعالیت می‌کنند نیز قراربگیرد.

مدلW950i به نرم‌افزار Disc2Phone مجهز است که به کاربران امکان می‌دهد موسیقی را به آسانی از روی کامپیوتر خود روی گوشی کپی کنند. صفحه نمایش رنگی touch-screen گوشی امکان دسترسی سریع و آسان به فایل های موسیقی و دیگر اطلاعات ذخیره شده روی آن را آسان می‌سازد.

سونی اریکسون روز سه‌شنبه 26 بهمن اعلام کرد تاکنون سه میلیون گوشی از سری گوشی‌های واکمن خود فروخته است. شرکت سونی امیدوار است به کمک این سری از محصولات خود، دوباره اسطوره واکمن در دوران اقتدار نوار کاست را نزد مصرف‌کنندگان زنده کند. موبایل واکمن سونی اریکسون یکی از محصولات برتر در نمایشگاه CES 2006 بود.

قرار است گوشی W950i در آخر تابستان 85 با قیمتی بین 350 تا 450 دلار به بازار بیاید. این محصول برای عرضه در بازارهای اروپا، خاورمیانه و آسیا طراحی شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد