روش نصب برنامه روی موبایل از طریق کارت ریدر


نحوه کار با کارت ریدر برای پروگرام کردن گوشی خود


نحوه کار با کارت ریدر بسیار اسان است . به طور کلی 2 روش برای پروگرام کردن از طریق کارت ریدر وجود دارد
،که در هر دو روش نیاز به یک برنامه مدیریت فایل مثل SeleQ یا Fexplorer دارید .
یک روش که به کمک آن میتوانید برنامه ها را نصب شده و آماده در گوشی خود داشته باشید ، به این ترتیب که با کمک برنامه UnmakeSis تمامی فایل های برنامه مورد نظر را خرد کنید سپس در شاخه E:/system/App کپی کنید اینکار با کارت ریدر بسیار اسان میباشد .
کارت ریدرها بیشتر به صورت اکسترنال و با خروجی USB دربازار موجود هستند در ویندوز اکس پی بدون نصب کردن هیچ گونه برنامه ای راه اندازی میشود اگر از ویندوز 98 استفاده می کنید باید سی-دی مربوط به آن را در درایو گذاشته تا نصب گردد . حال قاب گوشی خود را باز کرده و از زیر باتری کارت مموری (Memory Card) را خارج کنید .
آنرا در کارت ریدر قرار دهید یک درایو مجازی در My Computer تشکیل شده وارد آن شوید . پس از کلیک کردن روی درایو ایجاد شده با چند پوشه برخورد خواهید کرد .

*پوشه Images عکس های شما را در بر خواهد گرفت و شما به راحتی میتوانید از هر کجای هارد دیسک خود عکس هایتان را Copy کرده و در ان Paste کنید پس از روشن نمودن مجدد گوشی در قسمت منو و ایکون Images وارد شوید ،عکس هایتان را مشاهده خواهید کرد .

*در پوشه Sounds شما میتوانید اهنگ هایتان را اضافه یا حذف کنید . که شامل دو پوشه میباشد Digital & Simple که اهنگ های با فرمت Amr را در پوشه Simple و MiDi & Wav رو در پوشه Digital کپی کنید .

*در پوشه Video فایل های تصویری شما وجود دارند که بدون کمک گرفتن از برنامه های جانبی ، میتواند فرمت های ram & 3gp را اجرا نماید . با اضافه کردن کلیپ های خود به این قسمت می توانید در گوشی خود Menu-RealOne-VideoClips ان را مشاهده کنید .

*در اخرین بخش که پوشه System میباشد که به صورت Hidden است.. شما باید ابتدا در قسمت نوار ابزار بالایی در ویندوز و انتخاب گزینه Tools /Folder Option /View/Hidden Files and Folders گزینه Show hidden files and folders را تیک بزنید .

وارد پوشه System شوید نگاهی کلی به آن بیندازید و پوشه های App & Mail & Favorite & .. مشاهده میکنید . در واقع بیشتر با پوشه App سر و کار داریم که مخفف Application که به معنای "برنامه های کاربردی" میباشد .
به طور کلی برنامه های ساده تر که ساختاری سبک تر دارند پس از اجرای برنامه Unmakesis فقط شامل 1 بار انجام عمل کپی و پست هستند بدین صورت که ابتدابه همان جایی که برنامه مورد نظر خودرا به کمک Unmakesis تکه تکه کردید بروید وبه این مسیر System /Apps/esme barname وارد شده و روی نام برنامه کلیک راست کرده و گزینه Copy را انتخاب کنید ودرکامپیوتر خود وارد درایو مموری کارت خود شوید و در مسیر System/App روی پوشه App کلیک راست کرده و گزینه Paste را انتخاب کنید ، به همین راحتی .. حال مموری را درون گوشی گذاشته و آنرا روشن کنید وارد Menu شوید و ایکون برنامه جدید خود را در پایین مشاهده میکنید .
میتوانید فایل های خود را که به صورت Application.SiS می باشند را درون پوشه ای مثلا با نام Programs درون صفحه اول Memory Card خود قرار دهید و با کمک برنامه مدیریت فایل آنها را نصب کنید به این صورت که ؛
ابتدا در کامپیوتر خود برنامه های مورد نظر را درون پوشه ای با نام Programs ذخیره کنید سپس این پوشه را درون درایو ایجاد شده که همان مموری ریدر شما میباشد در اولین صفحه ای که مشاهده میکنید کنار پوشه های System ,mail ,favorites کپی کنید سپس مموری را وارد گوشی خود کرده و آنرا روشن کنید حال با استفاده از برنامه Fexplorer میتوانید وارد این پوشه بشوید و روی هر کدام از برنامه های خود گزینه Open را از منو باز شده انتخاب نمایید سپس مراحل install را مشاهده خواهید کرد .

توضیح تکمیلی برای استفاده از برنامه UnmakeSis

در قسمت پایین برنامه که با رنگ ابی بالای ان عبارت Files نوشته شده نحوه جایگیری فایل ها پس از خرد شدن در قسمتهای مختلف Memory card & phone memory می نویسد تمامی مسیرها یی که مربوت به Memory Card میباشد را شما به اسانی میتوانید جایگذاری نمایید ..فقط یک Copy & Paste ساده ولی با کمی دقت که کدام فایل در کدام مسیر قرار گیرد .
درباره جایگیری فایلهایی که در مسیر C:/System قرار دارند باید از برنامه مدیریت فایل مانندSeleQ or Fexplorer استفاده کرد .

دانلود: UnMakeSis
پسورد فایل: winbeta

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد